?

Log in

No account? Create an account
恋愛のお手紙。 [entries|friends|calendar]
shikaye-

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

i'm evil and a heathen. [ 1/30/09 @ 7:55 pm ]
[ mood | bitchy ]

i feel awful.
i've known her for 15 years. and she just got into RJ. i should be happy for her.
but i'm not.
and she totally deserves to, y'know?
:/

sigh.

why am i such a bitch.

{ Write me? }


X X X

they do say familiarity breeds contempt. [ 1/24/09 @ 3:10 pm ]
[ mood | blank ]

i've come to the shocking realisation that i do not like the 'smell' of familiarity, so to speak. the smell of boiling ginko nuts in futsok. -the cantonese term for the sheets of coagulated soy bean- and rock sugar fills the air in my study. i don't like it.
i used to like running for the kitchen after smelling whatever grandma had boiling in her pot. i used to like the eager thunking sounds my feet would make on the steps as i would race down them. the light but fast rhythmn the soles of my feet would make against to wooden flooring would be associated with food. glorious home-cooked oriental food.

now? just a sort of... sad apathy. food's overrated anyway.
i want to have an impersonal house to live in. where everything will smell newly bought and untouched. and the air must smell of musky citrus. because that will be the air freshener i'll use.

i don't quite make sense, do i.

1 kissed || { Write me? }


X X X

W;OIFWERGHEG;IUOERWHGWELBR. [ 12/10/08 @ 9:02 pm ]
[ mood | amused ]

so. i was doing some ipod shuffle quiz thingum.

" What is my signature dancing song?"
ULTRA MUSIC POWER. HEY SAY JUMP


you have permission to laugh.

{ Write me? }


X X X

[ 11/13/08 @ 3:17 pm ]
prom was.... disappointing.
:/

sujin looked gorgeous though yayy.
Alexys had amazing hair.
Aly put up a great chair dance. all the rest of the FAM nominees were ... lacking. somehow. and the food wasn't that great. Sweet and Sour Fish tasted like Fish Dying in Molasses. -__- No one really bothered listening to the emcees. and well the most fun part was camwhoring.

ftw?
meh.

we stayed up till 430 or so. waiting for Macs to digest lol.

and that's really all i have to say about it.

and i want to sleep somemore.
1 kissed || { Write me? }


X X X

PAO PAO PAO PAO. [ 11/9/08 @ 3:16 pm ]
[ mood | bouncy ]

OMG I LOVE THESE GUYS FTW.

http://www.youtube.com/watch?v=P_OKnNk5rE0

THEY CAN ACTUALLY SING. AND THEY'RE IN DRAG! CAN YOU NOT LOVE THEM?!

{ Write me? }


X X X

も一度ください! [ 11/4/08 @ 8:23 am ]
excuse the bad jap.
ANOTHER WEIRD DREAM!
we had a church camp in Japan. my mom didn't like it there. my dad was complaining everything was raw. i got lost and somehow managed to get my ass to the hotel myself. I SAW MR BEN! D: ftw?! oh but his wife was really pretty [i wouldn't know about his real wife, just the one i saw in my dream] she was a bit like mrs Alfie. dressed like her. waaaay taller though. oh and his two daughters looked half african. in a nice pretty big eyed way. 

creepy.

then i remet my mom and i realised i didn't bring my phone.
then i woke up.



WHUT. -_-

oh and i feel like SUCH A GEEK cos i'm reading up on laptops lols. I WANT ALIENWARE RAWR. ONLY 1399 AHHHH. it's supposedly friggin pro or sth. dunno. not a geek [yet?] loads of forumers mentioned it sounded like a 'whitebook' from OCZ. whatever that is. but the m-17 looks more..... aggressive. more... ALIEN! haah. in any case.
i really need a gaming laptop so  can run from my mom when she comes after me with a parang to shoo me off my really useless comp.
blah.
{ Write me? }


X X X

this was random but. [ 11/2/08 @ 3:55 pm ]
I'm eating noodles in a cup, and it happens to be called Maruchan. Now, for those who don't know, chan means 'good friend' or 'boyfriend/girlfriend.' Sooo. . .in my eyes, I'm eating my best friend Maru. And he tastes like chicken. Which is just weird. Not because I'm eating my "friend" but because this is supposed to be beef. O___o;;;
{ Write me? }


X X X

I WANT TO LIVE IN MARAKECH! [ 11/2/08 @ 3:40 pm ]
they have FREAKING NICE FOOD EVERY FREAKING WHERE AHHH. yes. i'm fattening myself up cos i'm the sacrificial maiden about to be offered up to the lady who lives in the gingerbread house down the road. -_-
I WANT A TAGINE NAOOOO. aaand and and chicken in safron, cumin, coriander and preserved lemon   ): [ this is when you know you've been watching WAY too much Discovery Travel and Living]
Singapore, unfortunately, doensn't share the rich and vibrant culture of Morocco rooted in a history of somethingsomething i can't remember. there's a story behind the tagine you know.             -bah humbug.

i also want to marry Shiki. lalala. the really hot model from vampire knight [YES IT'S SHOUJO GET OVER IT RAWR] heh. SHIKKIE LUVS SHIKI.

HEHEHEH. *cue perverse predatory grin*

and yayy i got 3.2! waaay below median but pah! i don't really care at this moment. I CAN GO TO JAPAN ALONE UNCHAPERONED WAHAHAHAHAHAHHAHAHAH. aaand. i'm hoping mommy'll give me at least 1.5k to spend on shopping. IT'S JAPAN DUH 900 ISN'T ISN'T ENOUGH UGH. sometimes i think i'm a cabbage patch kid of sorts. or at least genetically engineered. i don't look like my mom. i don't like the stuff my mom likes. well. at least i'm FAT like she used to be as a kid. lalala. 

I HOPE I SLIM DOWN LIKE SHE HAS YAYY. it's kinda depressing how my mom's stick thin and i'm not. D:
i'm just happy i'm a DOUBLE D HAHH. and i've got bigger eyes. whee. 
{ Write me? }


X X X

karaoke! - MAYONAKA NO SHADOW BOY!!! SLJGKHDE. [ 10/24/08 @ 8:57 pm ]
[ mood | amused ]

okay srsly. i have got to be the worst fan ever. but then again I'M NOT A HEY SAY FAN HAH! i just like pedo-ing(:
THEY WERE IN LEATHER! WHOOOO. i shall have pleasant dreams tonight(:

oh and J-TOH SANG AFT KARAOKE! WHOO AND HE.DANCED.WITH.LIM.BOON.TAT. D:

AMGAMGAMGAMGAMGAMGAMG.AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

GAYEST MOMENT OF THE YEAR! [literally] WHOOO wanting has it on video too! i shall keep it and watch it every year to remind myself of. OH THE POSSIBILITIES. heh. cos they aren't the best looking of people y'know. :/      yeah.

we didn't win but HECK! we didn't put in as much effort as those who DID so it was a well deserved win! congrats 415!(::


AHHHHHH. DOREEEN TAN WAS DANCING! AHHAHHAHAH she's so super adorable! lalala. thanks god Anis didn't. fugz eew.


all in all it was a pretty nice day.


GET WELL FIONA. seriously.

{ Write me? }


X X X

AHHHH GEEK POST! [ 10/23/08 @ 7:57 pm ]
I JUST HAD THE MOST FUN IN THE PAST TWO MONTHS PLAYING A WANNABE GAME! AHHHHHHHHHHHHH.
Rock BAnd is really awesome. awfully tiring work though. hours seemed like minutes! we spent almost four hours playing D: whoazza. i know.
and i discovered i like playing the drums. yyou get to flail around wildly lol. the guitaring is kinda still for me cos i have to concentrate. yeah two softball-free years definitely does not provide you with chances to hone your psycho-motor skills. heh.

flails!

AND i've realised. OMFG I HATE SONY EARPHONES. srsly the bullshit about noise removal? it's crap! after spending 50 bucks on a pair of earphones. [ I'M NOT RICH LIKE SOME PEOPLE ] i plugged it in and the sound came out... THIN and like gross and my ears felt plugged up [cos they were] and it's so unhygienic. ugh.
whereas as with the ones that came with the iPod, the sound was much more.. explosive and vibrant. felt loads HAPPIER just listening to my music with them.

BOYCOTT SONY EARPHONES ARGH. or maybe just the noise removal ones. eeew.
1 kissed || { Write me? }


X X X

THE BITCH IS BACK! kinda. sorta. not really. [ 10/21/08 @ 8:25 pm ]
hah. so. i'm finally 16. yayyy. more gory movies hneh!

... aaand shit. i've forgotten what i was about to say. oh yeah i received an iPod touvh from dad cos he was under the impression it had a receiver. the cheapo wanted me to use skype to save on costs.

haaah. backfired.

ohwell. still very grateful.

this year's bdae has been oddly anticlimatic. some bitch cancelled on me. and i can totally tell who what where why. if she wants to play things that way seriously i couldn't care less -_- at least tell me to my face right. gawd.

thank you darrell for wishing me at twelve ytd. you were the first! lol.
{ Write me? }


X X X

thoughts. [ 10/4/08 @ 8:19 pm ]
i want a puppy.
i want a happy life.



guess what. i've neither.

not a lot of people i know do, really.

meh. you know you're getting old when your friends say ' yeah me too' in response to ' omg i had a strand of white hair '

ugh, i'll be needing copius amounts of botox and facial reconstructive surgery.
but in the meantime, i'll settle for working my too-big ass off for said surgery.

joy.
{ Write me? }


X X X

first times. [ 10/2/08 @ 8:52 pm ]
apparently i'm someone's zettai kareshi. don't ask why i'm the boy.  D:
went for a facial today. now my face smells of t3 oil. but i'm WHITER! yayy.
{ Write me? }


X X X

ラムネmadess! [ 9/17/08 @ 9:41 pm ]
so. i stupidly decided to open my bottle of ramune... ON THE BUS -_-
you can imagine what happened.
ugh my hands still feel a bit sticky D:

in any case.


EGILIURGY LIGEU; MUCC IS COMING TO SINGAPORE! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
WHATHEFUCK?! WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

THIS IS LIKE THE FIRST TIME A JROCK BAND IS COMING TO SINGAPORE!

i want to go :/
1 kissed || { Write me? }


X X X

ifeelikeamegabitch :/ [ 9/12/08 @ 6:39 pm ]
i know sorry's not going to be enough but i'll say it again.
i'm sorry.
but i'm not a rich kid [though that would be very nice] and as much as you're trying to deal with the budget you have, i am too so i know how you feel like.
but i don't want to waste my mother's money either.

so THANKYOU so much for understanding thankyouthanyouthankyou. it might not be much and i'm an effing troublesome friend who might have messed things up so thankyou once again.

despite you saying i don't have to i will anyway. and i hope both you and sm will be able to forgive me - as much as one mortal can forgive another - cause judgement day solely belongs to the Lord.



p.s. most tix are 1100 ++, even the extremely... shittay UA and CA.

God Bless, and i know he will.

-----------------------

you can choose not to believe i'm geniunely sorry cos this really doesn't sound like me and that wouldn't be very surprising but thank you for understanding anyway
{ Write me? }


X X X

BASKET. [ 9/3/08 @ 7:57 pm ]
i finished 27 surveys in 3 hrs.

why only 3 you wonder. THEY CALLED AT ONE TO TELL US TO STOP UGH.

FTWFTWFTWFTWFWTFWTFWTFTWTW

i am boiling okay. hope i get my money.

135 bucks.

sakae at bugis is awesome(: whee. and SO IS MUJI! ahahaha i'm so decorating my file.
2 kissed || { Write me? }


X X X

雨月! [ 9/2/08 @ 11:43 pm ]
OMFG.
所為等わ何ぞや。
AMATSUKI IS AN AWESOME ANIME, DESPITE BEING SO EFFING ABSTRACT.

LOVE. IT.

it's angsty too!(:
{ Write me? }


X X X

shaggggeddddd! [ 9/2/08 @ 8:40 pm ]
i'm TIRED ugh. my butt aches. and i'm cramping D: seriously periods hit me at the worst of times.
so. THE FIVE HOUR LONG BRIEFING SUCKED THE LIFE OUTTA ME. rawrr seriously it was effing long it dragged onnn and onnn and onnn -_=

AND we've STILL got no effing idea where we're supposed to go to do the surveys!  aaargh.

blahh. i saw this guy watching jrock on the us. whoo hoo we talked.

i shall download LM.C songs.

I HOPE I GET AMK LIBRARY(:
{ Write me? }


X X X

oooh job. [ 9/1/08 @ 7:39 pm ]
so yeah. I NEED MONEY lalal cos my mom refuses to give me my sept allowance now -_- I REALLY WANTED TO BUY THAT PRETTY BAG TOO ):
so i decided I HAVE TO WORK DAMMIT.
search and found one paying 500 for 100 surveys.
cool eh so i called. and was told to come down for an interview!(:

BUT IT'S ALL THE WAY AT LIKE FRIGGIN' BOON LAY. ugh.

but it went well, for now i have the job! yayy.
shall be spending the next five days in libraries 24/7  D:

blahh. I WILL SURVIVE UH HUH.

I WANNA MARRY MY STALKERRRRRRR~  aahaha cute song.
{ Write me? }


X X X

yeahh. [ 8/31/08 @ 11:16 pm ]
BAYBEATS TODAY(: again.
Vic got to play with a Gibson whoo!

i'm kinda really shagged.

so i'll just post a pic. xD



taken with a camera phone. yayy. some love postive thing.

www.lovepositive.yah.sg

and i have a sprayed on tat!

{ Write me? }


X X X

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]